مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار 

مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار 

دانش نامه/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان از مصدومیت پنج نفر بر اثر برخورد مزدا با اتوبوس در جاده ایوانکی به گرمسار خبر داد.

حسین درخشان ۲۲ تیرماه اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۴ امروز، جمعه «۲۲ تیر ماه»، گزارشی مبنی بر برخورد مزدا با اتوبوس و واژگون شدن مزدا در جاده ایوانکی به گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه امداد جاده‌ای ایوانکی جمعیت هلال احمر در صحنه حاضر و اقدامات اولیه را انجام دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: بر اثر این حادثه که در کیلومتر ۱۶ جاده ایوانکی به گرمسار اتفاق افتاد، ۵ نفر مصدوم شدند که دو مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و سه مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مصدومین از سرنشینان وانت مزدا بودند و هیچ مورد خاصی برای سرنشینان اتوبوس رخ نداده است.

پایان خبر دانش نامه

مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار "، کلیک کنید.