محور «گردشگری دربند» آماده حضور گردشگران شد

محور «گردشگری دربند» آماده حضور گردشگران شد

محور «گردشگری دربند» به عنوان یکی از مراکز گردشگری و تفرجگاهی شهر تهران با نصب المان های شهری آماده حضور شهروندان شد.

به گزارش دانش نامه، حسام سلطانی دبیر هماهنگی ستاد کوهستان شهرداری منطقه یک گفت: باتوجه به بازدیدهای میدانی و بررسی های انجام شده در محور سربند نیاز به نصب نیمکت جهت رفاه حال گردشگران و ایجاد محل هایی جهت توقف و تجدید قوا، مطرح شد و بر اساس آن تعداد 22 نیمکت سنگی در مسیر کوهنوردی سربند تا میدان کوهپایه نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص زیباسازی میدان قدیمی و ارزشمند سربند افزود: نصب 150 گلدان بتنی هر یک به حجم 1.5 متر مکعب و ایجاد باغچه سازی با کاشت درختچه های زینتی از جمله کامیس، پاریس و یاس هلندی در گلدان ها، میدان مذکور را سبز کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلطانی با تاکید بر حفظ پاکیزگی مسیر کوهنوردی تصریح کرد: در خصوص رفاه حال کوهنوردان، فرهنگ سازی و تسهیل در نظافت معبر، تعداد 20 مخزن بتنی نیز در مسیر سربند تا کوه پایه با لوگوی ناحیه کوهستان بر روی مخازن، نصب و جانمایی شد.

پایان خبر دانش نامه

محور «گردشگری دربند» آماده حضور گردشگران شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور «گردشگری دربند» آماده حضور گردشگران شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور «گردشگری دربند» آماده حضور گردشگران شد"، کلیک کنید.