محمود احمدی بی غش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور؛

محمود احمدی بی غش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمود احمدی بی غش نماینده سابق مردم شازند در مجلس با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، محمود احمدی بی غش نماینده سابق مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش دانش نامه، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین 45 دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان 5 دقیقه به ارایه برنامه های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

 

محمود احمدی بی غش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمود احمدی بی غش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمود احمدی بی غش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد"، کلیک کنید.