لیبرمن: اسرائیل با نتانیاهو مانند کشتی بدون کاپیتان است

لیبرمن: اسرائیل با نتانیاهو مانند کشتی بدون کاپیتان است

به گزارش دانش نامه، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» تصریح کرد: «اسرائیل از لحاظ راهبردی رفتار اشتباهی را در پیش گرفته است و در حال حاضر مانند یک کشتی بدون کاپیتان در وسط دریای متلاطم است.»

به گزارش دانش نامه، لیبرمن با انتقاد از کابینه نتانیاهو خاطر نشان کرد: «در شمال تمامی خطوط قرمز زیر پا گذاشته شده است و بقای فرزندان و نوادگان ما در اینجا مستلزم جنگ با ایران و حزب الله است و ضرر ناشی از به تأخیر انداختن بیش از حد این جنگ از خطر ناشی از نتایج این جنگ سنگین تر است و در حال حاضر اسرائیل مانند کشتی بدون کاپیتان وسط دریایی متلاطم است.»

310310

لیبرمن: اسرائیل با نتانیاهو مانند کشتی بدون کاپیتان است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیبرمن: اسرائیل با نتانیاهو مانند کشتی بدون کاپیتان است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیبرمن: اسرائیل با نتانیاهو مانند کشتی بدون کاپیتان است"، کلیک کنید.