لزوم تحلیل اطلس آسیب های اجتماعی دانش آموزان مناطق هدف طرح نماد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: اطلس آسیب های اجتماعی دانش آموزان مناطق هدف طرح نماد باید تنظیم و تحلیل شود.
به گزارش دانش نامه احمد محمودزاده در سفر یکروزه خود به استان فارس در نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ( نماد) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه دانش آموزان شهید و شهدای فرهنگی گفت: امیدوارم در مسیر حرکت شهدا گام برداریم و آرمان های آن ها را چراغ راه خود قرار دهیم.
وی با اشاره به شرایط جدید دنیای امروز و پیشرفت های صورت گرفته در تمامی زمینه های علم فناوری و تکنولوژی اظهار کرد: باید از حرکت پر شتاب علم در جهان غافل نمانیم و نسبت به پیشرفت های روز خود را تجهیز و به روزرسانی کنیم.
محمودزاده با تاکید بر این که همزمان با پیشرفت های روز در جهان با چالش های جدی نیز مواجه خواهیم بود تصریح کرد: امروزه جنس آسیب هایی نیز که در کمین فرزندان و دانش آموزان ما نشسته است نیز دستخوش تغییراتی شده است و لذا باید با آگاهی کامل در مواجهه با آن ها اقدام کنیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به این که یکی از برنامه های جدی شخص وزیر آموزش و پرورش طرح پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی است گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این طرح باید برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق داشته باشیم و با یک جدول زمانبندی دقیق بتوانیم شرایط را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که سازمان مدارس و مراکز غیردولتی نیز با جدیت تمام و تعیین نقشه راه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی لازم را کرده است تصریح کرد: در این طرح تمامی مناطق و مدارسی که بیشتر مورد آسیب قرار دارند شناسایی و برنامه های لازم جهت رفع چالش های آن ها در حال انجام است.
وی با اشاره به این که ورود به موضوع نماد باید تخصصی صورت پذیرد اظهار کرد: اطلس اجتماعی روانی دانش آموزان به تفکیک دانش آموزان مناطق هدف باید صورت پذیرد تا بتوانیم تحلیل درستی از موضوع داشته باشیم.
محمود زاده ادامه داد: رصد پایش غربالگری مداخلات و اقدامات باید در یک فرایند منظم و دقیق مورد اجرا قرار گیرد تا بتوانیم به نتایج مورد نظر دست یابیم .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تاثیر فضای مجازی در تشدید برخی آسیب های اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و افزود: معلمان به دلیل بیشترین ارتباط با دانش آموزان نقش اصلی در طرح نماد ایفا می کنند و لذا می توانند در اجرای برنامه ها بسیار موثر واقع شوند.
پایان خبر دانش نامه
لزوم تحلیل اطلس آسیب های اجتماعی دانش آموزان مناطق هدف طرح نماد
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم تحلیل اطلس آسیب های اجتماعی دانش آموزان مناطق هدف طرح نماد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم تحلیل اطلس آسیب های اجتماعی دانش آموزان مناطق هدف طرح نماد"، کلیک کنید.