قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۱ تیر – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۱ تیر - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، در معاملات امروز (پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۶ هزار و ۴۹۳ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۳ هزار و ۴۱۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۰ هزار و ۳۱۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۶ هزار و ۹۸۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۵۹ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۸۲۰ تومان است.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۱ تیر – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۱ تیر – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۱ تیر – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.