عکس| عکس یادگاری گاریدو با یک استقلالی پس از باخت به السد!

به گزارش خبرگزاری دانش نامه؛ خوان گاریدو که امید زیادی داشت تیمش در سومین جدال در لیگ نخبگان مقابل السد قطر به نتیجه مطلوب دست یابد، در نهایت با شکست این استادیوم را ترک کرد.

گاریدو هنگام خروج از استادیوم در کنار یکی از هواداران استقلالی حاضر در استادیوم جاسم بن حمد، عکس یادگاری گرفت و این حال این هوادار با کری خاصی به دنبال واکنش گاریدو نسبت به پوشیدن پیراهن استقلال بود که البته بی‌پاسخ باقی مانده و گاریدو تنها ثانیه‌ای به اشاره او به لوگوی استقلال خیره شد و در ادامه مسیر خروج به سمت اتوبوس تیم را در پیش گرفت.

2098019

بیشتر بخوانید:

257 251

عکس| عکس یادگاری گاریدو با یک استقلالی پس از باخت به السد!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| عکس یادگاری گاریدو با یک استقلالی پس از باخت به السد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| عکس یادگاری گاریدو با یک استقلالی پس از باخت به السد!"، کلیک کنید.