عکس| آتش‌سوزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دانشکده پزشکی ایرانشهر در خصوص وقوع آتش سوزی در این دانشکده، گفت: گرمای شدید هوا و افت ولتاژ برق منجر به وقوع این حادثه شد.

دکتر پیک فلک روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در تشریح وقوع سانحه آتش سوزی در دانشکده پزشکی ایرانشهر، بیان کرد: متاسفانه امروز به علت گرمای شدید هوا و افت ولتاژ برق سالن کتابخانه در بیمارستان دچار حریق شد.

وی افزود: این آتش سوزی که تمام طبقه سوم را فرا گرفته بود با اقدام به موقع آتش‌نشانان مهار و از سرایت آتش به سایر طبقات جلوگیری شد.

رئیس دانشکده پزشکی ایرانشهر ادامه داد: کارشناسان در حال پیگیری وقوع این حادثه هستند و جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

عکس| آتش‌سوزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

عکس| آتش‌سوزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| آتش‌سوزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| آتش‌سوزی در دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر"، کلیک کنید.