عبور زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها

عبور زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها

دانش نامه/خوزستان استاندار خوزستان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها عبور داده می‌شوند.

علی اکبر حسینی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در خاک عراق، اظهار کرد: سال گذشته حدود دو میلیون زائر از شلمچه و چذابه عازم زیارت اربعین شدند. خوشبختانه با همکاری مقامات عراقی شرایط و امکانات خوبی جهت خدمت‌رسانی به زائران فراهم شده است.

به گزارش دانش نامه، استاندار خوزستان یادآور شد: مردم سخاوتمند و کریم عراق همواره استقبال خوبی از زائران اربعین داشته‌اند که قدردان این برادری، همراهی و همدلی آنها هستیم.

وی گفت: ان شاالله امسال نیز همچون سالهای گذشته اجتماع عظیم ۳۰ میلیون نفری مراسم اربعین به یاد و پاسداشت راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار خواهد شد.

پایان خبر دانش نامه

عبور زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عبور زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عبور زائران اربعین حسینی در کمترین زمان ممکن از مرزها"، کلیک کنید.