طرح های برق رسانی به 16 روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

طرح های برق رسانی به 16 روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، حسن حیدری ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی، ورزشی و کشاورزی شهرستان بجستان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، 59 طرح با هزار و 485 میلیارد و 596 میلیون ریال اعتبار در شهرستان بجستان افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان بجستان افزود: زیرساخت های نهضت ملی مسکن، تکمیل و تجهیز طرح های برق رسانی به 16 روستا، تکمیل چمن روستایی پنج روستا، 9 طرح مخابراتی، ایمن سازی جاده ها و آب رسانی، احیا و مرمت قنوات بخش کشاورزی از مهمترین طرح هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: همزمان با این ایام، عملیات اجرایی پروژه های آب رسانی به طرح های نهضت ملی مسکن در شهرهای بجستان و یونسی، تصفیه خانه بجستان و مخزن آب روستای مرندیز آغاز می شود.

حیدری گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، شش طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی با صرف 102 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان بجستان افزود: این طرح ها شامل توسعه زیرساخت شبکه برق مناطق روستایی، زمین چمن مصنوعی مدرسه نقره، احیا و مرمت 68 رشته قنات، احداث کانال بتنی به طور چهار و نیم کیلومتر، احداث یک باب استخر ذخیره آب کشاورزی با ظرفیت 300 متر مکعب و هزار و 600 متر لوله گذاری در بخش کشاورزی بود.

طرح های برق رسانی به 16 روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح های برق رسانی به 16 روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح های برق رسانی به 16 روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.