صدرالدین حجازی درگذشت – خبرگزاری دانش نامه

صدرالدین حجازی درگذشت

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از یک دوره بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، صدرالدین حجازی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران که از مدتی قبل به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان بستری و در وضعیت کما به سر می‌برد امروز شنبه ۲۴ شهریور در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

صدرالدین حجازی متولد ۱۳۲۷ بود که در دوران فعالیتش در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت. از میان فیلم‌های سینمایی صدرالدین حجازی می‌توان به نقش‌آفرینی او در «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و … نیز از جمله سریال‌هایی بود که حجازی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت.

خبرگزاری دانش نامه درگذشت این بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت می‌گوید.

صدرالدین حجازی درگذشت – خبرگزاری دانش نامه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدرالدین حجازی درگذشت – خبرگزاری دانش نامه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدرالدین حجازی درگذشت – خبرگزاری دانش نامه"، کلیک کنید.