صادق، معاون و مشاور خود را تغییر داد

صادق، معاون و مشاور خود را تغییر داد

وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

وزیر راه و شهرسازی، احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و اطهره نژادی را به سمت  مشاور عالی خود منصوب کرد.

به گزارش دانش نامه، فرزانه صادق مالواجرد امروز طی حکمی احمد نیکخواه نائینی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری منصوب کرد. پیش از این خسرو دانشجو ـ معاونت معماری و شهرسازی را بر عهده داشت که از ۹ مرداد سال گذشته جایگزین مالواجرد در این سمت شده بود.

امروز همچنین اطهره نژادی با حکم صادق مالواجرد به عنوان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد. پیشتر سید عبدالمجید شجاع عهده‌دار این سمت بود.

گفتنی است، احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است. وی همچنین در دولت های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و در دولت سیزدهم به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی شهری و طرح‌های توسعه و عمران فعالیت داشته است.

از سوابق اجرایی نژادی نیز می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان،کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیات تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان های جامعه مدنی و همکاری با هیات تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد.

پایان خبر دانش نامه

صادق، معاون و مشاور خود را تغییر داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صادق، معاون و مشاور خود را تغییر داد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صادق، معاون و مشاور خود را تغییر داد"، کلیک کنید.