شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی

شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی

شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی موجب افزایش تلفات در کودکان شده است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی موجب افزایش تلفات در کودکان شده است.

تعداد بیماران مبتلا به بیماری سرخک در قزاقستان از ماه گذشته به 19 هزار نفر رسیده که 82 درصد این بیماران را کودکان تشکیل می دهند.

مقامات آستانه با ابراز تاسف نسبت به عدم تمایل مردم به واکسینه شدن، خواستار انجام این امر مهم شدند. اظهارات این مقامات در حالی صورت می گیرد که مخالفان واکسیناسیون از کیفیت واکسن هندی خریداری شده توسط مقامات ابراز نارضایتی می کنند.

مرکز ایمونوپروفیلاکسی قرقیزستان در همین راستا گزارش داد که از 11 بهمن تا 17 بهمن بیش از 2 هزار و 436 بیمار مبتلا به سرخک شناسایی شده اند.

شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیوع بیماری های واگیردار در آسیای مرکزی"، کلیک کنید.