شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، حجت‌الاسلام علی مظفری بعدازظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهیدان واقعه هفتم تیر و چهلم شهیدان خدمت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا به مردم متکی بوده است و دشمنان انقلاب نیز در سال‌های نخست انقلاب با روش‌های جنگ داخلی و ترور شخصیت‌ها قصد نابود کردن و منحرف کردن مسیر انقلاب را داشتند.

رییس دادگستری استان قم بیان کرد: شهید بهشتی و اعضای حزب جمهوری اسلامی بعنوان ارکان اصلی انقلاب اسلامی نقش موثری را در راهبردی و هدایت مردم ایفا کردند.

حجت الاسلام مظفری ابراز کرد: دشمنان پیش از حذف فیزیکی شهید بهشتی سعی در ترور شخصیتی وی داشتند که شکیبایی و استواری وی موجب خنثی سازی خواسته آنان شد.

وی افزود: دشمنان با انجام تروهای شخصیتی فکر می‌کردند که خط انقلاب خاتمه یافته است ولی آنان غافل از این بودند که مردم با رهبری ارتباط معنوی و عمیق دارند.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه در سال ۱۳۶۰ دشمنان سعی در ترور امامان جمعه داشتند، گفت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود و وی با تلفیق دانش حقوقی و دینی توانست یک پایه مدیریتی منسجمی را برای دستگاه قضا ایجاد کند.

رییس دادگستری استان قم خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در انسجام و تشکیل تفکر انقلابی نقش موثری داشت و همه بر این باور بودند که مسیر این شهید و پیروان وی همان اسلام اصیل است.

شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.