شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد

شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد

شروری که بارها با تهدید قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش دانش نامه، درپی دریافت خبری مبنی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران با قمه در یکی از محله‌های تهران رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران با حضور در محل متوجه شدند که فرد شرور با تهدید قمه موجب رعب و وحشت شهروندان شده و تا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم به دفعات مختلف با استفاده از سلاح سرد قدرتنمایی کرده و قبل از رسیدن پلیس به سرعت محل را ترک کرده است. در ادامه مخفیگاه این فرد از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.  

با شناسایی مخفیگاه و  پاتوق‌های این فرد، رفت و آمد متهم  زیرنظر گرفته شد و سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد در منزلی در محدوده سه راه آذری تهران دستگیر و به مقر انتظامی انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین مخفیگاه متهم را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن دو قبضه نیمچه قمه، پنج قبضه چاقو، یک اسپری اشک آور و یک رشته دستبند از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

متهم نیز پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود با هدف ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

انتهای پی

شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد"، کلیک کنید.