شرایط اقساطی خرید دنا پلاس

دنا پلاس، محصول برجسته ایران خودرو، با طراحی ظاهری مدرن و تجهیزات ایمنی و رفاهی جامع، نشان دهنده پیشرفت چشمگیر صنعت خودروسازی ایران است. این خودرو که جایگزین مناسبی برای مدل های قدیمی تر سدان های ایرانی در نظر گرفته شده است با موتور EF7 توربوشارژ عرضه می شود. دنا پلاس از قابلیت های فنی قابل توجهی از جمله شتاب خوب، مصرف سوخت بهینه و عملکرد قدرتمند در جاده برخوردار است.

شرایط اقساطی خرید دنا پلاس

دنا پلاس با وجود امکانات و مشخصات فنی و همچنین امکان خرید ، گزینه ای ایده آل برای خریدارانی است که به دنبال تجربه رانندگی راحت و امن در یک خودروی داخلی با قیمت مناسب هستند .  روکش صندلی دنا پلاس و دنا معمولا از پارچه هایی مثل برزنت، مخمل و … تولید می شود همچنین روکش صندلی مدل های چرم طبیعی و چرم مصنوعی هم دارد

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی دنا پلاس

دنا پلاس، محصولی از ایران خودرو، در طراحی ظاهری خود نشان دهنده تلاش برای ارایه یک خودرو اسپرت و مدرن است. این خودرو تغییراتی در چهره جلویی، از جمله جلوپنجره با طراحی مدرن تر و خطوط تیزتر در قسمت جانبی نسبت به سدان های پیشین ایران خودرو داشته است. طراحی بیرونی این خودرو، با ارتقاء در جلوپنجره و تغییرات در بخش درها و گلگیر عقب، ظاهری شیک و جذاب به آن داده است که آن را به یک انتخاب اقتصادی و لوکس برای خریداران تبدیل می کند . همچنین امکان خرید اقساطی و به صورت فوری توسط سپند خودرو وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درباره طراحی داخلی خودرو دنا پلاس

از نظر طراحی داخلی، دنا پلاس با تلاش برای حفظ برتری نسبت به دیگر خودروهای داخلی، کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی دارد. طراحی داخلی و متریال استفاده شده در دنا و دنا پلاس تقریبا یکسان بوده و به لحاظ کیفیت، در سطح بالایی قرار دارند. صندلی های جلو و عقب خودرو از نظر راحتی و حمایت بدنی در سطح خوبی قرار دارند و عایق بندی صدا نیز به خوبی انجام شده، که به کلی تجربه رانندگی آرام و لذت بخشی را فراهم می کند .

بررسی مشخصات فنی دنا پلاس

خودرو دنا پلاس با حجم پیشرانه 1646 سی سی، 4 سیلندر و 16 سوپاپ، بدون توربوشارژر یا سوپرشارژر، قدرتی معادل 115 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه را ارایه می دهد. زمان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 189 کیلومتر بر ساعت است.

همچنین مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس، 7.74 لیتر در هر 100 کیلومتر است. جعبه دنده دستی 5 سرعته و سیستم فرمان هیدرولیک، به همراه سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و نیمه مستقل در عقب، تجربه رانندگی نرم و قابل اطمینانی را فراهم می کند.

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل دنا پلاس

همچنین قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو 3 نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان قابل تنظیم در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس برای نصب صندلی کودک، سیستم قطع سوخت خودکار در صورت تصادف، استاندارد ایمنی عابر پیاده، و اخطار کاهش باد لاستیک ها از سایر تجهیزات ایمنی خودرو دنا پلاس محسوب می شوند .

برخی از افراد خودرو تارا را رقیب دنا پلاس می دانند. پیشنهاد می کنیم پیش از انتخاب خودرو موردنظرتان، مشخصات و همچنین امکان را نیز بررسی کنید تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن های ماشین دنا پلاس

از نظر تجهیزات رفاهی، دنا پلاس امکاناتی مانند رینگ های 16 اینچ آلومینیومی، کروز کنترل، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برای سرنشینان عقب، سیستم مولتی مدیا و میرورلینک، شیشه بالابر برقی برای درهای جلو و عقب، تنظیم برقی پشتی صندلی های راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی با کلیدهای کنترلی برای سیستم صوتی و کروز کنترل، روکش چرمی صندلی ها با دوخت قرمز، آینه های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب و تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو را دارد .

شما می توانید دنا پلاس، این سدان ایران خودرو را با شرایط اقساطی بلند مدت از 15 تا 30 ماهه، به همراه تحویل فوری و انتقال سند با پیش پرداخت، از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.

فروش دنا پلاس ساده و توربو

در سال های اخیر شاهد افزایش میزان فروش و خرید اقساطی دنا پلاس هستیم چرا که بسیاری از خریداران با توجه به عدم داشتن قدرت مالی مناسب، برای خرید نقدی، به سمت خرید اقساطی این محصول روی آورند که بهترین اتومبیل را با هزینه ها و بازپرداخت های بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند.

اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده بسیار نزدیک، اقدام به فروش اقساطی دنا پلاس توربو داشته باشید، می توانید این فرصت بسیار بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود، در ارتباط باشید و از این طریق یکی از بهترین و شیک ترین رنگ اتومبیل دنا را تهیه و خریداری کنید. همچنین لازم است بدانید که کیفیت رانندگی بسیار بالا و امکانات رفاهی موجود در این خودرو سبب شده است تا بسیاری از خریداران با علاقه مندی بسیار بالایی اقدام به خرید آن داشته باشند.

شما می توانید شرکت ها و نمایندگی های بسیار زیادی را در خصوص فروش دنا پلاس ساده و توربو مورد مشاهده قرار دهید که بی شک در این میان، اتو گالری ما یکی از معتبرترین و بهترین این شرکت ها می باشد و امروزه توانسته است با سیاستگذاری های بسیار جدید خود در خصوص فروش اقساطی دنا، توجه بسیاری از افراد را از سراسر کشور به سوی خود جذب کند.

 بهترین زمان خرید اقساطی دنا پلاس

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از افرادی که قصد خرید اقساطی دنا پلاس را دارند، بهترین و مناسب ترین زمان این اقدام می باشد. توجه نمایید که شما می توانید هر زمانی که حداقل شرایط لازم را برای فروش اقساطی دنا پلاس دارید، اقدام به خرید نمایید. با این حال توصیه می شود که هم اکنون از همین وب سایت اینترنتی گام اول برای خرید اقساطی دنا پلاس را انجام دهید تا از این طریق بتوانید

با مراجعه بهamazon ، یکی از بی نظیرترین تولیدات داخلی را تهیه و خریداری کنید. فروش اقساطی دنا پلاس در میان افراد با اقشار درآمد متوسط بسیار باب و رایج شده است و شما نیز می توانید با در نظر گرفتن بودجه در اختیار و حقوق ماهیانه خود، اقدام به انتخاب مناسب ترین شرایط فروش داشته باشید تا بتوانید بدون بروز مشکلی اتومبیل مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید.

بهترین شرایط فروش خودرو در شرکت ما که قدیمی ترین مجموعه های لیزینگ خودرو در تهران است که سال هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط اقساطی خرید دنا پلاس" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط اقساطی خرید دنا پلاس"، کلیک کنید.