سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسراییل به لبنان افزایش یافته است

سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسراییل به لبنان افزایش یافته است

به گزارش دانش نامه از این شبکه خبری سی ان ان، این نگرانی تا حدی زیاد است که به جلسات اطلاعاتی و جاسوسی مقامات ارشد دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، راه پیدا کرده است.

یک مقام آمریکایی آشنا با موضوع پیش بینی کرد، اسراییلی ها تهدید برای حمله به لبنان را به امید پیشبرد میانجیگری آمریکا برای ایجاد توافق با طرف لبنانی مطرح می کنند.

گفتنی است دولت بایدن به طور همزمان مذاکرات موازی برنامه ریزی شده ای را با مقام های لبنانی و اسراییلی به منظور ایجاد یک منطقه حایل به وسعت ده ها کیلومتر در جنوب لبنان دنبال می کند. مقامات آمریکایی معتقدند که این توافق حمله احتمالی (رژیم) اسراییل به لبنان را به تعویق می اندازد.

به گزارش ایرنا یک مقام ارشد دیگر در دولت بایدن گفت: عناصری در داخل دولت و ارتش (رژیم) اسراییل وجود دارند که طرفدار حمله به لبنان هستند. وی افزود، هر تهاجمی به لبنان می تواند منجر به تشدید بیشتر درگیری تا حدی شود که ما حتی نظیر آن را ندیده ایم.

حدود 80 هزار شهرک نشین اسراییلی از ماه اکتبر (دانش نامه ماه) و در پی انجام عملیات طوفان الاقصی از شمال سرزمین های اشغالی آواره شده اند.

سفارت اسراییل در واشنگتن در بیانیه ای نوشت: «دولت اسراییل به وضعیت قبل از جنگ که در آن حزب الله تهدید نظامی مستقیم و فوری برای امنیت آن در امتداد مرز اسراییل و لبنان نبود، بازنخواهد گشت.»

310310

سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسراییل به لبنان افزایش یافته است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسراییل به لبنان افزایش یافته است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسراییل به لبنان افزایش یافته است"، کلیک کنید.