ساعت کاری اداره‌های فارس نغییر کرد

ساعت کاری اداره‌های فارس نغییر کرد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نعمتی گفت: با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان، با توجه به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تایید و دستور استاندار فارس، به‌دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند، با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

او بیان کرد: مقرر شد با توجه به تاثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.

وی اظهار کرد: مدیران موظفند کسری ساعت را به‌صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالا‌های ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

ساعت کاری اداره‌های فارس نغییر کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت کاری اداره‌های فارس نغییر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت کاری اداره‌های فارس نغییر کرد"، کلیک کنید.