روزهای خوش پرتغال با مرد اسپانیایی

روزهای خوش پرتغال با مرد اسپانیایی

تیم ملی فوتبال پرتغال با هدایت روبرتو مارتینس نتایج درخشانی را کسب کرده و نشان می دهد که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو 2024 است.

به گزارش دانش نامه، تیم ملی فوتبال پرتغال روزهای بسیار خوبی را با مارتینس تجربه می کند. روبرتو مارتینس بعد از جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی فوتبال پرتغال را بر عهده گرفت و جایگزین فرناندو سانتوس شد.

سانتوس 68ساله، سال 2014 هدایت پرتغال را بر عهده گرفت و با شکست فرانسه در فینال یورو 2016، کشورش را به اولین عنوان قهرمانی بین المللی خود هدایت کرد اما ناکامی در جام جهانی قطر باعث شد تا از کار برکنار شود و جایش را به مارتینس اسپانیایی بدهد.

پرتغال با سرمربی اسپانیایی اش نتایج درخشانی را کسب کرده است.

این تیم در 13 بازی با هدایت مارتینس 12 پیروزی را کسب کرده و تنها در یک بازی شکست خورده است. 45 گل زده و تنها هشت گل خورده حاصل عملکرد پرتغال در این 13 بازی بوده است. این آمار به خوبی نشان می دهد پرتغال قبل از یورو 2024 با سرمربی اسپانیایی اش بسیار سرحال و آماده است و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می آید.

پایان خبر دانش نامه

روزهای خوش پرتغال با مرد اسپانیایی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزهای خوش پرتغال با مرد اسپانیایی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزهای خوش پرتغال با مرد اسپانیایی"، کلیک کنید.