دمای خوزستان باز هم بالای ۴۹ درجه می‌رود

دمای خوزستان باز هم بالای ۴۹ درجه می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا تا یکشنبه هفته آینده الگوهای تابستانی روی منطقه قرار می‌گیرد و تقویت خواهد شد بنابراین در این ایام وقوع دماهای ۴۸ و ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر مناطق استان خوزستان به جز ارتفاعات شمال و شرق مورد انتظار است.

وی افزود: تا روز جمعه وزش باد به صورت متوسط پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا روز پنجشنبه استقرار جریانات جنوبی در ساعاتی در نوار ساحلی شرقی و جنوب شرق نیز سبب افزایش رطوبت خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۸.۸ و ایذه با ۲۱.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۴۸.۱ و کمینه دمای ۳۰.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

دمای خوزستان باز هم بالای ۴۹ درجه می‌رود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای خوزستان باز هم بالای ۴۹ درجه می‌رود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای خوزستان باز هم بالای ۴۹ درجه می‌رود"، کلیک کنید.