دستگیری ۲۳۳ نفر در حوزه جرائم اقتصادی در خراسان شمالی

دستگیری ۲۳۳ نفر در حوزه جرائم اقتصادی در خراسان شمالی

دانش نامه/خراسان شمالی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از وقوع ۲۴۵ فقره پرونده جرائم اقتصادی در استان طی سه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۲۳۳ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. 

 سرهنگ تقی توئی اظهار کرد: در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و کالای قاچاق، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده اند. 

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۴۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز کشف شده است، افزود: در همین رابطه ۲۳۳ نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه ۱۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس برشمرد و گفت: موضوع قاچاق کالا و ارز ضربه سنگینی را به اقتصاد جامعه وارد می‌کند بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 
پایان خبر دانش نامه

دستگیری ۲۳۳ نفر در حوزه جرائم اقتصادی در خراسان شمالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۲۳۳ نفر در حوزه جرائم اقتصادی در خراسان شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۲۳۳ نفر در حوزه جرائم اقتصادی در خراسان شمالی"، کلیک کنید.