حضور 3 متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق

حضور 3 متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق

آفتاب نیوز :

هم راستا با پیگیری پرونده فساد در فوتبال در دادگستری استان کرمان، کمیته اخلاق فدراسیون نیز بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

نام سه عضو فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این پرونده به عنوان متهم در این پرونده وجود دارد؛ سهیل مهدی رییس وقت کمیته مسابقات سازمان لیگ، خداداد افشاریان رییس وقت کمیته داوران و «ف. م.» مسیول وقت مسابقات لیگ دسته اول.

این افراد تاکنون دو جلسه در کمیته اخلاق حضور یافته درباره موارد مطرح شده صحبت کردند.

در همین حال مهدی تاج ابلاغیه ای به مدیران فدراسیون و سازمان لیگ، ناظران مسابقات، کارمندان و پرسنل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و تاکید کرده است هرگونه اتفاق مشکوک را بلافاصله اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. رییس فدراسیون فوتبال به اعضای کمیته اخلاق نیز تاکید کرده است مسایل را به دقت مورد رصد قرار دهند.

حضور 3 متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور 3 متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور 3 متهم پرونده فساد در فوتبال در کمیته اخلاق"، کلیک کنید.