حزب الله لبنان یک پایگاه صهیونیست ها را در هم کوبید

حزب الله لبنان یک پایگاه صهیونیست ها را در هم کوبید

حزب الله لبنان مقر فرماندهی گردان «لیمان» و پایگاه «جل العلام» رژیم صهیونیستی را هدف حملات خمپاره ای و موشکی قرار داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، حزب الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی و یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله درباه این حملات آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 13:45 بعدازظهر امروز پنج شنبه (به وقت محلی) مقر فرماندهی گردان تازه تاسیس «لیمان» را هدف حمله توپخانه ای قرار دادند.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری افزود که ساعت 14:08 بعدازظهر امروز مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در پایگاه «جل العلام» هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان یک پایگاه صهیونیست ها را در هم کوبید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حزب الله لبنان یک پایگاه صهیونیست ها را در هم کوبید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حزب الله لبنان یک پایگاه صهیونیست ها را در هم کوبید"، کلیک کنید.