حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، پنجاه و پنجمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا سه‌شنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد.

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۹ مهرماه، در پنجاه و پنجمین حراج این مرکز شرکت کنند.

طی ۵۴ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۰ هزار و ۳۸۵ کیلوگرم شمش مورد دادوستد قرار گرفت که در نتیجه آن ۴۶.۳ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.