جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت برگزار شد

جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت برگزار شد

نخستین جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت ( چهارشنبه ) سوم مرداد ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش دانش نامه، در نخستین جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت ضمن گزارش کلان مناطق دهگانه، از برگزیدگان این جشنواره نیز قدردانی شد.

این جشنواره در سه پنل و با موضوعات ” تبیین پاسخگویی اجتماعی در حوزه آموزش علوم پزشکی “، ” سامانه مسئولیت پذیری اجتماعی و ساز و کار رزومه اجتماعی در نظام سلامت ” و ” مدل سازی تجارب پاسخگویی اجتماعی دانشگاه ها در نظام سلامت ” برگزار شد.

همچنین در این جشنواره، دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر حسن زاده، دبیر شورای عالی برنامه ریزی پزشکی، دکتر رستمیان، رییس کارگروه کشوری پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی، دکتر واعظ مهدی، استاد دانشگاه شاهد، دکتر محمدرضا مسجدی، دبیر کل انجمن مبارزه با دخانیات و دیگر اساتید سخنرانی کردند.

در این مراسم همچنین گزارش کلان مناطق دهگانه نیز ارائه و در پایان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل و قدردانی شد.

پایان خبر دانش نامه

جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت برگزار شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره ملی تجارب برتر پاسخگویی اجتماعی در نظام سلامت برگزار شد"، کلیک کنید.