جذب بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات خوداشتغالی توسط بهزیستی کاشمر

جذب بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات خوداشتغالی توسط بهزیستی کاشمر

دانش نامه/خراسان رضوی رییس اداره بهزیستی شهرستان کاشمر از جذب مبلغ 15 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار تسهیلات خود اشتغالی طی سال 1402 تاکنون خبر داد.

اعظم حسن زاده در گفت وگو با دانش نامه، با بیان اینکه تامین اعتبار تسهیلات خوداشتغالی و توانمندسازی افراد تحت پوشش این سازمان از دغدغه ها و چالش های مهم است، گفت: طی سال 1402 تاکنون این اداره نسبت به پرداخت مبلغ 15 میلیارد و 750 میلیون تومان بابت تسهیلات خوداشتغالی اقدام کرده است.

وی افزود: در این مدت مبلغ 653 میلیون و 992 هزار و 900 تومان برای مشوق های بیمه ای اعم از خویش فرمایی معلولین، کارفرمایی معلولین، کارفرمایی نیازمندان و ارتقاء کارایی معلولین به مددجویان و کارفرمایان تحت نظارت بهزیستی شهرستان کاشمر تخصیص یافت و پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان کاشمر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کارفرمایان مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و بهره گیری از خدمات و ظرفیت شرکت ها و کارخانه ها و حمایت های خیّران از مهمترین راهکارهای اشتغال زایی برای مددجویان است، گفت: فرزندان بالای 18 سال، زنان سرپرست خانوار همچنین افراد دارای معلولیت ذهنی، افراد خانواده بیماران اعصاب و روان و افراد بهبود یافته دارای سابقه پاکی بالای یک سال ازجمله گروه های دارای شرایط دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی به شمار می روند.

حسن زاده ابراز کرد: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی و نیز گسترش جامعه هدف بهزیستی در سال های اخیر و به خصوص با وجود مشکلات اقتصادی خانواده های تحت پوشش، امیدواریم شاهد افزایش اعتبارات بهزیستی و مشارکت خیرین در این زمینه باشیم.

پایان خبر دانش نامه

جذب بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات خوداشتغالی توسط بهزیستی کاشمر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات خوداشتغالی توسط بهزیستی کاشمر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات خوداشتغالی توسط بهزیستی کاشمر"، کلیک کنید.