جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می شود

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می شود

دانش نامه/البرز رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال روز جمعه 17 فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

به گزارش دانش نامه، سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه 16 فروردین ماه گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 17 فروردین از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

رییس پلیس راه البرز افزود: هم چنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند از توقف در حاشیه راه خودداری کنند چون بر بار ترافیکی افزوده خواهد شد.

پایان خبر دانش نامه

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می شود"، کلیک کنید.