تعطیلی دو روزه موزه‌های دفینه در روز‌های تاسوعا و عاشورا

تعطیلی دو روزه موزه‌های دفینه در روز‌های تاسوعا و عاشورا

گروه موزه‌های دفینه همزمان با عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) در روز‌های دو شنبه ۲۵ تیر (تاسوعا) و سه شنبه ۲۶ تیر (عاشورا) تعطیل هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، تمامی موزه‌های این گروه اعم از پردیس موزه‌ای دفینه، موزه زمان، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه خودرو‌های تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد، موزه ملی هنر‌های اصفهان و پردیس موزه‌ای رامسر در روز‌های دوشنبه ۲۵ تیر ماه همزمان با تاسوعای حسینی و سه شنبه ۲۶ تیر ماه همزمان با عاشورای حسینی همانند سال‌های گذشته تعطیل هستند.

این موزه‌ها از روز ۲۷ تیر ماه میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

تعطیلی دو روزه موزه‌های دفینه در روز‌های تاسوعا و عاشورا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی دو روزه موزه‌های دفینه در روز‌های تاسوعا و عاشورا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی دو روزه موزه‌های دفینه در روز‌های تاسوعا و عاشورا"، کلیک کنید.