تصدیق سخن چینان توسط مسیولان پذیرش ادعای آنان است

حجت الاسلام بیگی:

تصدیق سخن چینان توسط مسیولان پذیرش ادعای آنان است

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مسیولان نباید کسانی که برای سخن چینی نزدشان می آیند تصدیق کنند؛ چراکه این امر به معنی پذیرش ادعای آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، حجت الاسلام سجاد بیگی مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای این دانشگاه که به میزبانی واحد سلماس برگزار شد با ترجمه و شرح نامه 53 نهج البلاغه اظهار کرد: در این نامه توصیه هایی از جانب امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام به مالک آمده که ضروری است مورد توجه تمام مسیولان در نهاد های مختلف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این بخش از نامه آمده که مسیول باید بین رعیت از آن هایی که بیش از دیگران عیب جو هستند دوری کند، افزود: انسان تحت تاثیر الفاظ بوده و این الفاظ پس از مدتی در او اثر می کند؛ برخی بیش از آنکه کار کنند دنبال عیب جویی هستند که مسیولان باید از اینگونه افراد دوری کنند.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره بر اینکه مطابق این نامه مسیول در پنهان کردن عیب های مردم و پاره ای از مسایل در یک مجموعه از سایرین سزاوار تر است، ادامه داد: آنچه برعهده مسیول بوده، پاکیزه ساختن چیزهایی است که بر او آشکار است.

بیگی با اشاره به اینکه مسیول باید در بیان واقعیت ها، پیشرفت ها و تهدید های مجموعه شجاعت کافی را داشته باشد، تبیین کرد: کسانی که بر صفت ستارالعیوب بودن خداوند آگاه هستند و عیب های دیگران را می پوشانند، خداوند در جا های دیگری بر آنان جبران می کند.

وی با اشاره به اینکه نباید مسیول مسایل اختلافی را بازگو کند، متذکر شد: مسیولان می توانند ریشه کینه و دشمنی را میان مردم از بین ببرند.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مسیولان باید از چیزی که روشن نیست کناره گیری کنند، عنوان کرد: مسیولان نباید کسانی که برای سخن چینی نزدشان می آیند تصدیق کنند؛ چراکه این امر به معنی پذیرش ادعای آنان است.

تصدیق سخن چینان توسط مسیولان پذیرش ادعای آنان است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصدیق سخن چینان توسط مسیولان پذیرش ادعای آنان است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصدیق سخن چینان توسط مسیولان پذیرش ادعای آنان است"، کلیک کنید.