تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت

تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت

دانش نامه/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: تصادف دو خودروی سواری در جاده سبزوار به میامی ۸ مصدوم برجای گذاشته است.

حسین درخشان امروز جمعه ۲۹ تیرماه اظهار کرد: ساعت ۰۴:۲۶ امروز، جمعه «۲۹ تیر ماه»، گزارش تصادف خودروی ۲۰۶ با خودروی ۴۰۵ در جاده سبزوار به میامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش، بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه شهدای میامی این جمعیت در صحنه حاضر شدند و اقدامات اولیه را انجام دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه که در کیلومتر ۱۸۸ جاده سبزوار به میامی اتفاق افتاد، ۸ نفر مصدوم شدند که دو مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و چهار مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: همچنین دو نفر از مصدومان نیز در محل حادثه توسط نیروهای اورژانس خدمات سرپایی دریافت کردند و دو راننده خودرو با دادن رضایت شخصی از رفتن به مرکز درمانی امتناع ورزیدند.
پایان خبر دانش نامه

تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف دو خودروی پژو در میامی ۸ مصدوم برجای گذاشت"، کلیک کنید.