تردد 997 هزار وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

تردد 997 هزار وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار دانش نامه، اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون کل تردد های ثبت شده در جاده های آذربایجان غربی بیش از 5میلیون و 649 هزار تردد بود که 6.30 درصد کاهش داراست.

وی افزود: فاصله غیرمجاز با 4.39 درصد بیشترین سهم از تخلفات جاده ای آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان توسط وسایل نقلیه 223 ساعت است، اظهار کرد: در مجموع 10 روز گذشته از اجرای طرح نوروزی، ساعات اوج تردد در جاده های آذربایجان غربی بین ساعات 17 تا 18 ثبت شده است.

وی یاد آور شد: طبق رصد دستگاه های تردد شمار در سطح استان، خودرو های سواری و وانت بار با بیش از 5میلیون و 223 هزار تردد، خودرو های سنگین با بیش از 426 هزار تردد و اتوبوس با 26 هزار و 81 تردد بترتیب بیشترین میزان تردد را در جاده های آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی تاکنون، محور ملکان_میاندوآب با 177 هزار و 147 تردد داشته است.

وی درخصوص آمار تردد در روز گذشته نیز گفت: در دهمین روز از اجرای طرح نوروزی در مجموع 629 هزار و 265 وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال گذشته رشد 5.68 درصدی داشته است همچنین در این روز کل تردد های ثبت شده در ورودی و خروجی های استان 111 هزار و 554 تردد بود.

تردد 997 هزار وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد 997 هزار وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد 997 هزار وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های آذربایجان غربی – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.