تجلیل از 43 استاد سرآمد آموزشی استان کرمان – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

تجلیل از 43 استاد سرآمد آموزشی استان کرمان - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، مراسم بزرگداشت روز معلم، تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور، امام جمعه و استاندار در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، با اشاره به اینکه علم معلم موجب تاثیرگذاری وی می شود، افزود: استاد باید از دارایی هایش در کنار دانایی هایش استفاده کند.

استاندار کرمان نیز با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه ای که داشته باشیم همه ما مدیون معلمین خود هستیم.

محمدمهدی فداکار، افزود: همه ما در محضر اساتید و معلمان کسب علم کرده ایم و برخی دانشجویان خود هم اکنون از اساتید برتر هستند، لذا هیچ لذتی بالاتر از کسب علم و دانش نیست.

گفتنی است در این مراسم از 43 تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان تقدیر شد.

تجلیل از 43 استاد سرآمد آموزشی استان کرمان – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل از 43 استاد سرآمد آموزشی استان کرمان – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل از 43 استاد سرآمد آموزشی استان کرمان – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.