برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان پیشوا

برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان پیشوا

دانش نامه/تهران مراسم هفته جوان و روز قله طلا، با حضور بیش از 2000 نفر از نقاط مختلف ایران به میزبانی هیات کوهنوردی اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا برگزار شد.

امروز (جمعه، چهارم اسفند ماه) همایش کوهپیمایی به مناسبت هفته جوان و روز قله طلا برگزار شد.

در این برنامه فرهنگی – ورزشی که با همراهی سرگرد علیدوستی، جانشین فرمانده سپاه و ترابی، رییس اداره ورزش وجوانان و جمعی از مسوولین و فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه و گروه های ورزشی برپا شد بیش از 2000 نفر از جامعه ورزش کشور در برنامه هایی منسجم به قله طلا صعود کردند.

برپایی سیاه چادر، توزیع چای آتشی، صبحانه و آش، پخش نواهای محلی در کنار اجرای بازی های بومی محلی مانند وسطی، اسب سواری، فریزبی، طناب زنی، دوچرخه سواری و … بر جذابیت این برنامه افزوده بود.

پایان خبر دانش نامه

برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان پیشوا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان پیشوا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری همایش کوهپیمایی در شهرستان پیشوا"، کلیک کنید.