برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان

برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه استان سمنان ،بحث و بررسی درخصوص ابلاغ بندهای آزمون های قابل برون سپاری در دریافت پروانه استاندارد اولین دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود که به موجب ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ، واحدهای تولیدی که آزمونهای آنها قابلیت برون سپاری را ندارند ملزم به تهیه تجهیزات آزمایشگاهی برای دریافت پروانه استاندارد هستند و از مشکلات این ابلاغیه هزینه بالای تجهیزات آزمایشگاهی در ابتدای فرآیند تولید می باشد و اینکه بسیاری از واحدهای سرمایه خود را در ابتدای کار جهت تجهیز کارگاه و خرید خط تولید صرف می کنند از این رو پیشنهاد داده شد تا اختیار این کار به ادارات استاندارد استانی داده شود تا بر اساس شرایط تولید و ظرفیت واحدهای تولیدی نسبت به برون سپاری یا عدم برون سپاری آزمونها تصمیم گیری نمایند و به واحدها امکان استفاده از ظرفیت آزمایشگاههای همکار داده شود تا بتوانند خط تولید خود را راه اندازی نمایند .

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاوری استان سمنان ، اختصاص  بخشی از درآمد حاصل از اصلاح بهای برق به شهرکها و نواحی صنعتی را دومین دستور جلسه این شورا عنوان کرد و افزود :  سهم درآمد اصلاح تعرفه برق به استان سمنان اختصاص داده نمی شد و در این جلسه پیشنهاد شد تا این مساله در جلسه ای با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیران عامل اداره برق و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بررسی شود .

استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت رهبر مقاومت از زحمات اتاق بازرگانی استان سمنان در سالهای اخیر تشکر و قدردانی کرده و گفت : جلوگیری از تعطیلی واحدها ، افزایش صادرات و تامین آب شهرک های صنعتی استان سمنان و …. از جمله مشکلاتی بود که در سالهای اخیر و در شورای گفتگوی استان مطرح شده است .

سید محمدرضا هاشمی ضمن تشکر از حضور عجم نماینده مردم شاهرود و میامی در این جلسه گفت : از تجربیات نمایندگان باید در این جلسات استفاده کرده و در جهت گره گشایی مشکلات گام برداریم .

نماینده مردم شاهرود و میامی نیز در این جلسه خواستار تقویت صنایع وابسته به بخش کشاورزی شد و گفت : با توجه به وجود بسترهای مناسب در زمینه کشاورزی و باهمت و تلاش بخش خصوصی خلاء های موجود در استان پر شود .

 در پایان این جلسه معماری ، رئیس اتاق بازرگانی سمنان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تشکر از همه شرکت کنندگان،  از آمادگی شورای گفتگوی استان جهت دعوت از مدیرانی که بیشترین تاثیرگذاری را در خصوص صنایع و واحدهای تولیدی دارند خبرداد  و گفت : امیدواریم تا شاهد ارائه تصمیمات مناسب در جهت رفع موانع تولید باشیم .

46

برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان"، کلیک کنید.