برپایی ۳ موکب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسیر زوار اربعین

برپایی ۳ موکب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسیر زوار اربعین

دانش نامه/ایلام مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام گفت: ۳ موکب مراکز این سازمان در مسیر زوار اربعین و در شهرستان‌های هلیلان، ملکشاهی و مهران برپا شده است.

حمیدرضا رئیسی امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۳، به دانش نامه گفت: در این مراکز علاوه بر پخت غذا، اسکان زائران در مهمانسراها نیز انجام می‌شود.

وی افزود: تعمیر خودرو و دوخت لباس نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم فنی مستقر در این مواکب است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام عنوان کرد: در موکب مهران روزانه در هر وعده ۲ هزار غذا پخت و توزیع می شود.

رئیسی بیان کرد: همچنین در این مراکز روزانه ۶۰۰ نفر زائر اسکان داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های چوار، ایوان، دهلران و دره‌شهر با همکاری سایر ارگان‌های دولتی فعال هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام گفت: در این مواکب بیش از ۵٠ نفر از پرسنل آموزش فنی و حرفه ای ایلام مشغول خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

پایان خبر دانش نامه 

برپایی ۳ موکب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسیر زوار اربعین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی ۳ موکب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسیر زوار اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی ۳ موکب مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسیر زوار اربعین"، کلیک کنید.