بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان

بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان خبر داد.

به گزارش دانش نامه، حجت اله الماسی با بیان اینکه اولین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی به عنوان رکن اول سازمان در سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اعضاء تشکیل شد، گفت: در این جلسه سه  آیین نامه مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آیین نامه مالی سنجش نوآموزان بدو ورود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از اصلاح موارد مطرح شده، جهت تصویب به کمیسیون‌های تخصصی هیئت دولت ارسال شود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: آیین نامه دوم مربوط به ایجاد واحدهای پایش شایستگی‌های حرکتی دانش آموزان بدو ورود در همه مراکز سنجش و توانبخشی کشور است که مقرر شد با همکاری وزارت ورزش و جوانان و معاونت تربیت بدنی ، وزارت آموزش و پرورش پس از تامین منابع انسانی و تجهیزاتی آن در شورای راهبردی توسعۀ مدیریت مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود. در این مراکز علاوه بر تشخیص مشکلات حرکتی دانش آموزان تقویت شایستگی‌های حرکتی آنها زیر نظر متخصصین موضوع انجام می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، الماسی بیان کرد: مورد آخر هم آیین نامه مربوط به بررسی اختلال مربوط به گفتار و زبان بود که مورد توافق اولیه قرار گرفت که پس از نشست‌های کارشناسی با متخصصان سازمان بهزیستی و همچنین سازمان تعلیم تربیت کودک این دستورالعمل نهایی و ابلاغ شود.

پایان خبر دانش نامه

بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان"، کلیک کنید.