برد بزرگ آلمان در نبرد سنتی اروپا/ خروس‌ها خانه شیاطین‌سرخ را فتح کردند

برد بزرگ آلمان در نبرد سنتی اروپا/ خروس‌ها خانه شیاطین‌سرخ را فتح کردند

آفتاب‌‌نیوز :

در مهم‌ترین دیدار‌های امشب از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، آلمان و فرانسه مقابل رقبای قدرتمندشان پیروز شدند.

در دیدرای از گروه ۳، آلمان در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا به مصاف هلند رفت و با نتیجه ۱-۰ پیروز شد. در این دیدار تیم یولیان ناگلزمن عملکرد خوبی داشت و تنها گل‌شان را هم جیمی لولینگ بازیکن اشتوتگارت در دقیقه ۶۴ به زیبایی به ثمر رساند.

آلمان در جدول این گروه با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و هلند ۵ امتیازی در رده دوم ایستاده.

در دیداری از گروه ۲ هم فرانسه مقابل بلژیک با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید. در این دیدار رندال کولوموانی ستاره بود و در دقایق ۳۵ (پنالتی) و ۶۲ گل‌های خروس‌ها را زد. برای بلژیک هم ایکوما اوپندا در دقیقه ۳+۴۵ گلزنی کرد. ضمن این که فرانسه از دقیقه ۷۶ با اخراج اورلین شوامنی ۱۰ نفره به کارش ادامه داد.

فرانسه با این برد ۹ امتیازی شد و پایین‌تر از ایتالیای ۱۰ امتیازی در رده دوم ایستاد. بلژیک ۴ امتیازی هم تیم سوم جدول این گروه است.

برد بزرگ آلمان در نبرد سنتی اروپا/ خروس‌ها خانه شیاطین‌سرخ را فتح کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برد بزرگ آلمان در نبرد سنتی اروپا/ خروس‌ها خانه شیاطین‌سرخ را فتح کردند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برد بزرگ آلمان در نبرد سنتی اروپا/ خروس‌ها خانه شیاطین‌سرخ را فتح کردند"، کلیک کنید.