برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت

برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت

دانش نامه/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از برخورد شدید پژو پارس باکامیون بنز در جاده سیاخ دارنگون خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب ۱۶ شهریورماه با اعلام این خبر بیان کرد: در تاریخ ۱۶ مردادماه ساعت ۱۸:۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شیراز و اعلام برخورد پژو پارس با کامیون بنز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ والفجر با تجهیزات کامل به محل حادثه درجاده سیاخ دارنگون اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد کرد که در اثر شدت تصادف راننده و ۲ سرنشین دیگر پژو در دم جان باختند.

عیدی‌پور بیان کرد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر ۳ نفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دهند.

به گزارش دانش نامه و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاک‌سازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

پایان خبر دانش نامه

برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت"، کلیک کنید.