برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها

برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها

دانش نامه/آذربایجان شرقی دادستان آذربایجان شرقی از برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها خبر داد.

محبوب علیلو طی دستوری به پلیس راهنمایی و رانندگی بر لزوم برخورد جدی آن پلیس با خودروهایی که با لایی کشیدن و سرعت غیرمجاز و همچنین نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف امنیت روانی و جانی مردم را به مخاطره می اندازند تاکید کرد.

دادستان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان با استفاده از خودروهای گران قیمت و لوکس اقدام به حرکات نمایشی و نامتعارف می کنند اظهار کرد: این طیف از رانندگان نه تنها امنیت روانی بلکه امنیت جانی شهروندان را نیز تهدید می کنند.

وی ادامه داد: بر همین مبنا به رییس راهنمایی و رانندگی استان طی دستوری ابلاغ و تاکید گردیده تا خودروها با تغییرات نامناسب شامل استفاده از چراغ گردان، چشمک زن و بوق های غیرعادی و نیز حرکات نمایشی در سطح شهر توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

به گزارش دانش نامه، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی، وی تصریح کرد: ماموران موظف هستند ضمن اعمال قانون با رانندگان این قبیل خودروها براساس مقررات برخورد کنند.

پایان خبر دانش نامه

برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد جدی با نصب چراغ های گردان، چشمک زن و بوق های نامتعارف بر روی خودروها"، کلیک کنید.