بازدید رییس سازمان محیط زیست از دانش نامه

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست از دانش نامه بازدید کرد.

به گزارش دانش نامه، علی سلاجقه بعدازظهر امروز با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به اینکه دانش نامه یک خبرگزاری جوان، خلاق و رو به جلو است، به ایسنایی ها خدا قوت گفت.

وی شهادت رییس جمهور بزرگوار شهید آیت الله رییسی و شهید امیر عبداللهیان و همراهان ایشان را به خود و خانواده بزرگ محیط زیست کشور تسلیت و تعزیت گفت و در ادامه سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) را نیز به همه مستضعفان جهان تسلیت گفت.

سلاجقه در ادامه با گرامیداشت هفته محیط زیست با عنوان «سهم من در تداوم حیات» به تشریح اقدامات سازمان محیط زیست در دولت سیزدهم و تلاش های شهید جمهور برای حفظ محیط زیست پرداخت و به پرسش های خبرنگار دانش نامه در مورد اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه مدیریت تغییرات اقلیمی و گرد و غبار و … پاسخ داد.

بازدید رییس سازمان محیط زیست از ایسنا

بازدید رییس سازمان محیط زیست از ایسنا

پایان خبر دانش نامه

بازدید رییس سازمان محیط زیست از دانش نامه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس سازمان محیط زیست از دانش نامه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس سازمان محیط زیست از دانش نامه"، کلیک کنید.