بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران/ هشدار پلیس درباره استفاده از گاوصندوق در منازل

بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران/ هشدار پلیس درباره استفاده از گاوصندوق در منازل

فرمانده انتطامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۱ سارق و مالخر در ۷۲ ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش دانش نامه، سردار عباسعلی محمدیان در طرح دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه که پیش از ظهر امروز در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد؛ گفت: آنچه امروز شما شاهدش بودید، حاصل زحمات میدانی ۷۲ ساعت گذشته همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ بود اما پشت این ۷۲ ساعت، ساعت‌ها و روزها کار پلیسی و اطلاعاتی همکاران ما بود.

وی افزود: امروز ۲۳۱ سارق و مالخر دستگیر شده و تحویل قانون شده‌اند که این افراد در قالب ۵۱ باند سرقت، جعل، مالخری اقدام به سرقت می‌کردند که از این افراد تلفن همراه، خودرو، موتوسیکلت و غیره کشف شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد  از خرید اموال مشکوک به سرقتی، دست دوم و تحت عنوان استوک ،خودروهای اوراقی و بازرهای مرزی خودداری کنند.

محمدیان گفت: اگر سارق مالخر نداشته باشد و اگر مالخر خریداری نداشته باشد چرخه سرقت متوقف می‌شود و ما به همین دلیل برخورد با این افراد صورت می‌گیرد. 

وی افزود: من به سارقان هشدار می‌دهم که ما اشراف خوبی روی جرم و مجرمان داریم و از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنیم و حتی زاغ زنان را شناسایی می‌کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد : بخشی از مردم احساس می کنند اگر گاو صندوق  خریده و آن را در حانه نصب کنند، امنیت را خریده‌اند؛ در حالیکه کمک به سارق کرده‌اند همه اموال مهم خود مانند طلا و مدارک را بک جا جمع کرده‌اند.

محمدیان گفت: خرید گاوصندوق شرایط دارد. اگر گاوصندوق درخانه باشد باید در دیوار جاساز شده باشد یا به اسکلت ساختمان جوش داده باشد و اصلا در دید و در دسترس نباید باشد. سارقان می‌توانند یا گاوصندوق را بدزدند یا در آن را بشکنند.

وی افزود:  ما ۲۰ ایستگاه رصد فضای مجازی داریم که تمام آگهی های مجازی را بررسی می کنند که در صورت مشکوک بودن انها را بررسی می‌کنند و قطعا با افراد متخلف برخورد می‌شود.

پایان خبر دانش نامه

بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران/ هشدار پلیس درباره استفاده از گاوصندوق در منازل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران/ هشدار پلیس درباره استفاده از گاوصندوق در منازل" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۳۲۱ دزد و مالخر در تهران/ هشدار پلیس درباره استفاده از گاوصندوق در منازل"، کلیک کنید.