باد و گردوخاک در جاده های ۵ استان/ ترافیک سنگین در این محورها

باد و گردوخاک در جاده های ۵ استان/ ترافیک سنگین در این محورها

به گزارش دانش نامه، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از وزش باد و گردوخاک در جاده های پنج استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دانش نامه با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در برخی از محورهای استان های تهران ، قم ، مرکزی ، اصفهان ، یزد ، کرمان ، فارس و خوزستان وزش باد و گردوخاک مشاهده می شود. 

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین است. همچنین در مسیر جنوب به شمال محدوده انتهایی آزادراه تهران – شمال نیز ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در ارتفاعات محور چالوس، مه گرفتگی گزارش شده است.

شیرانی گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج و در کرج – تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک نیمه سنگین است. 

وی افزود: در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کردان نیز ترافیک پرحجم است. 

۴۷۲۳۶

باد و گردوخاک در جاده های ۵ استان/ ترافیک سنگین در این محورها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باد و گردوخاک در جاده های ۵ استان/ ترافیک سنگین در این محورها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باد و گردوخاک در جاده های ۵ استان/ ترافیک سنگین در این محورها"، کلیک کنید.