«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد + عکس

«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد + عکس

سخنگوی فراجا از دستگیری یک تروریست به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه «سپاه صحابه» خبرداد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری دانش نامه، سردار منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در گفت وگویی اظهارکرد: ماموران پلیس، «اکرم لاهوری» را به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضدشیعه سپاه صحابه دستگیر کردند.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: وی با طی دوره های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشورهای همسایه و ورود به کشور قصد عزیمت به یکی از شهرستان های جنوبی را داشت که دستگیر شد.

مرکزاطلاع رسانی پلیس هرمزگان در همین رابطه نوشت: ماموران پلیس شخصی به هویت اکرم لاهوری را به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه سپاه صحابه و طی نمودن دوره های آموزشی ساخت بمب در کشور پاکستان، دربلوار ساحلی که قصد عزیمت به قشم را داشته دستگیر کردند.

 

«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد

«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد + عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد + عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اکرم لاهوری» در جنوب کشور بازداشت شد + عکس"، کلیک کنید.