انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران

انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران

به گزارش دانش نامه از مازندران، در این تفاهم نامه؛ هزار کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای استان اجرا می شود. اعتبار پیش بینی شده برای این طرح هزار و 146 میلیارد است.

در این تفاهم نامه مقرر شد؛ لوله های مورد نیاز برای این طرح از سوی بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی تامین، اجرای طرح توسط شرکت آب و فاضلاب استان با مشارکت گروه های جهادی بسیج مهندسین و شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها انجام شود.

گفتنی است، در پایان این نشست؛ حاج اکبر ابراهیمی به عنوان مشاور استاندار در حوزه خیرین آبرسان منصوب شد و طی لوح سپاسی؛ از سوی استاندار مازندران از تلاش های وی به عنوان خیر حوزه آبرسانی قدردانی شد.

46

انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران"، کلیک کنید.