افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور

افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور

دانش نامه/خوزستان پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز 18 اسفندماه در جریان هشتمین سفر خود به خوزستان از مجموعه صنعتی پاک چوب در شوش بازدید کرد.

به گزارش دانش نامه، در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و حسینی محراب استاندار خوزستان، رییس جمهور را همراهی کردند.

رییس جمهور در این مجموعه، پروژه طرح کشت و صنعت تخته فشرده با سرمایه گذاری 66 هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم و پایدار 700 نفر در استان را افتتاح کرد.

به گزارش دانش نامه، این پروژه ظرف 2 سال انجام شده و هدف از اجرای آن تامین بخشی از مواد اولیه تیلز کارخانجات پاک چوب،  کاهش واردات و جلوگیری از خروج ارز از کشور، صیانت از منابع طبیعی، حفظ محیط زیست، افزایش اشتغال، درآمدزایی و رونق اقتصادی منطقه است.

پایان خبر دانش نامه

افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رییس جمهور"، کلیک کنید.