اعزام 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نور به سواحل شمالی

اعزام 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نور به سواحل شمالی

به گزارش دانش نامه، قاسم رضایی در بازدید از ساحل فرح آباد ساری،افزود: نظارت در سواحل مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش برای همه مردم و مسافران انجام می شود. مسافران چه زن و چه مرد در سواحل باید به قانون احترام بگذارند و کسی که هنجارهای قانونی نظیر حجاب را رعایت نکند جرم مشهود مرتکب شده وظیفه انتظامی این است که این مساله را مدیریت کند.

دانش نامه نوشت: وی با بیان این که تاکنون گزارشی مبنی بر عدم تمکین به قانون از سوی مسافران نداشتیم و عمدتا به قانون تمکین کردند، از برخورد با هرگونه هنجار شکنی در سواحل برابر با قانون خبر داد.

همچنین فرمانده انتظامی مازندران در نخستین جلسه ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران در قالب اجرای طرح نور با اشاره به برقراری چتر امنیتی کامل در سواحل و تفرجگاه های استان گفت: طرح نور در سواحل استان اجرا می شود.

سردار حسن مفخمی ضمن قدردانی و تشکر از همکاری همه ارگان ها و توجه ویژه استاندار به اجرای طرح نور و برقراری امنیت مطلوب در سواحل و تفرجگاه های استان، گفت: امسال با توجه به اشراف اطلاعاتی همکارانم نقاط آسیب پذیر در سواحل مازندران شناسایی شده است و به اتفاق تفرجگاه های دیگر زیر چتر امنیتی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی ویژه و نزدیکی به تهران،از مسافرپذیرترین استان هاست به همین دلیل از نظر برقراری نظم و امنیت دارای شرایط خاصی بوده و نیازمند توجه همه مسیولان، اشراف اطلاعاتی ویژه از سوی انتظامی و تلاش مضاعف همه دستگاه های ذیربط است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که همه مسافرانی که برای گذران اوقات فراغت خود در تابستان به این نقطه شمالی کشور سفر می کنند، میهمان هستند و از کرامت انسانی ویژه ای برخوردارند، گفت: هدف ما از اجرای طرح نور در سواحل دریای مازندران و تفرجگاه ها در تعطیلات پیش رو و همچنین تابستان آینده، هدفی پیشگیرانه با رویکردی ایجابی و انجام اقداماتی فرهنگی و اجتماعی است.

مفخمی در بخش دیگری از سخنانش بر همراهی اکثریت مردم با پلیس در اجرای طرح های انتظامی و امنیتی تاکید کرد و اظهار داشت: گاهی با برخوردی مودبانه، هدایت گرانه و رفتاری در خور شان هموطن، فرد با تغییری اساسی مواجه و مشکلات به راحتی رفع می شود، اما در صورت سرکشی و یا بی توجهی احدی از شهروندان به مسایل امنیتی و یا اخلاقی با چنین فردی برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نور و طرح های تابستانه تاکید کرد: در اجرای طرح های ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها از تمامی ظرفیت های انتظامی، بسیج و پلیس های افتخاری به طور شبانه روزی برای ارایه خدمات انتظامی و امنیتی مطلوب و در خور شان شهروندان استفاده خواهد شد.

اعزام 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نور به سواحل شمالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نور به سواحل شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نور به سواحل شمالی"، کلیک کنید.