اسطوره‌های ایران در المپیک/ وقتی دبیر آبروی کشتی را خرید

اسطوره‌های ایران در المپیک/ وقتی دبیر آبروی کشتی را خرید

علیرضا دبیر مدال طلای المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در وزن ۵۸ کیلوگرم کشتی آزاد را در کارنامه خود دارد. او همچنین موفق به کسب یک مدال طلا و ۳ نقره جهان شده است. دبیر برای رسیدن به المپیک سیدنی از سد رقبای مطرحی همچون محمد طلایی و بهنام طیبی گذشت و به مدال طلای المپیک رسید. دبیر در شرایطی که وزن زیادی کم کرده بود،‌ تنها مدال‌آور کاروان کشتی ایران در سیدنی بود تا جلوی ناکامی مطلق رشته اول ایران را بگیرد.
او برای دومین بار با کتف مصدوم راهی المپیک آتن شد اما به مدال نرسید. او سپس دو مرتبه کتف خود را جراحی کرد اما دیگر به میادین بازنگشت. دبیر اولین بار در سال ۹۸ و سپس در سال ۱۴۰۲ رییس فدراسیون کشتی شد.

اسطوره‌های ایران در المپیک/ وقتی دبیر آبروی کشتی را خرید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسطوره‌های ایران در المپیک/ وقتی دبیر آبروی کشتی را خرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسطوره‌های ایران در المپیک/ وقتی دبیر آبروی کشتی را خرید"، کلیک کنید.