ادامه مرمت قلعه بدلبو ارومیه

ادامه مرمت قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری دانش نامه از آذربایجان‌غربی، مرتضی صفری در بازدید از پروژه مرمت قلعه بدلبو ارومیه اظهار کرد: قلعه بدلبو ارومیه در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته که علاوه بر داشتن معماری تاریخی از مزیت‌های گردشگری طبیعی نیز برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: مرمت قلعه بدلبو با مشارکت بخش خصوصی و زیر نظر کارشناسان این اداره‌کل از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری لازم از این پروژه انجام شده است و اخیرا نیز ۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ (وام کم‌بهره ) به این اثر تاریخی اختصاص داده شده است و در صورت بهره‌برداری قلعه بدلبو می‌تواند تبدیل به اولین هتل بوتیک استان یا اقامتگاه بوم‌گردی فاخر شود.

او گفت: قلعه بدلبو دارای بخش‌های مختلف از جمله ۲۰ سوئیت، حمام سنتی و … بوده و از جمله ویژگی‌های معماری قلعه تاریخی بدلبو وجود تعداد زیاد قوس‌های آن است که به نوبه خود درمیان آثار تاریخی آذربایجان‌غربی کم‌یاب است.

۴۶

ادامه مرمت قلعه بدلبو ارومیه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه مرمت قلعه بدلبو ارومیه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه مرمت قلعه بدلبو ارومیه"، کلیک کنید.