اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه 

اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه 

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانش نامه کرمانشاه، اظهار کرد: در اجرای تکلیف دستگاه‌های اجرایی مبنی بر مستندسازی اموال غیرمنقول و تثبیت مالکیت سازمان بر اموال خود نسبت به اخذ سند ۶ دانگ عرصه و اعیان انبار ۲ هزار تنی گورسفید در شهرستان گیلانغرب اقدام و سند آن به نام سازمان مرکزی تعاون روستایی ثبت شد.

وی ضمن تأکید بر پیگیری‌های واحد حقوقی و کمیته مستندسازی اموال غیرمنقول تعاون روستایی استان و همچنین تعامل با ادارات ثبت اسناد و بنیاد مسکن در اخذ این سند، افزود: تشکیل پرونده مستندسازی برای اموال غیرمنقول و پیگیری حقوقی آن، در اولویت فعالیت‌های این مدیریت قرار دارد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه تصربح کرد: کمیته مستندسازی باید فعالانه و به صورت مستمر پیگیری کند تا کلیه اموال سازمان دارای سند مالکیت شوند.

وی همچنین مستندسازی اموال و اخذ اسناد مالکیت را در راستای حفاظت و صیانت از اموال و دارایی های دولت مهم دانست و ادامه داد: مستندسازی و اخذ اسناد مالکیت اموال غیرمنقول سبب رشد تولید و درآمدهای سازمان و شبکه تعاون روستایی استان خواهد شد.

اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ سند تک برگ انبار ۲۰۰۰ تنی گورسفید گیلانغرب در کرمانشاه "، کلیک کنید.