اختتامیه 2 جشنواره هنری و فرهنگی در مازندران برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

اختتامیه 2 جشنواره هنری و فرهنگی در مازندران برگزار می شود - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، حمیدرضا هراسانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی جشنواره کوتاه سکانس حماسه و اختتامیه مسابقه کتابخوانی لبخند یک معجزه اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه 10 سال در استان اجرا می شود و به عنوان یک برند برای استان است.

وی با عنوان اینکه فراخوان جشنواره از تیر ماه سال قبل صادر شد، گفت: فیلم های زیادی از خارج از استان به این جشنواره ارسال شده است و این در حالی که این جشنواره مختص فیلمسازان استان مازندران بوده است.

وی گفت: جشنواره در 5 بخش فیلم های داستانی، مستند، پویانمایی، کلیپ و نماهنگ برگزار می شود و ولایت رهبری، شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و شهدای هنرمند از موضوعات بوده است.

هراسانی ایران مقتدر و بیان پیشرفت های استان و کشور در بخش های مختلف را از دیگر موضوعات و محورهای جشنواره بیان کرد و گفت: معرفی جوانان و زنان موفق در تراز انقلاب اسلامی از دیگر بخش ها بوده است.

مسوول بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه رسانه و فضای مجازی از تاثیرگذارترین ابزارها به شمار می رود، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه بوده است.

وی جذب سازماندهی و به کارگیری بسیجیان را هدف مهم بیان کرد و گفت: در استان مازندران شش هزار هنرمند بسیجی فعالیت می کنند در 10 رشته هنری سازماندهی شدند.

هراسانی با اظهار اینکه آثار رسیده به جشنواره در سه مرحله داوری شده است، گفت: در مجموع 45 اثر به مرحله پایانی راه پیدا کردند و در مراسم اختتامیه هنرمندان و فیلمسازان مطرح کشور حضور دارند.

مسوول بسیج هنرمندان مازندران اکران فیلم های داوری شده را از بخش های جشنواره بیان کرد و گفت: اکران فیلم ها به صورت رایگان در سینما سپهر ساری انجام می شود.

وی با بیان اینکه دو فیلم نیز به صورت ویژه در جشنواره اکران می شود، گفت: این فیلم ها خارج از بخش مسابقه و به صورت مهمان اکران می شود.

اختتامیه 2 جشنواره هنری و فرهنگی در مازندران برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختتامیه 2 جشنواره هنری و فرهنگی در مازندران برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختتامیه 2 جشنواره هنری و فرهنگی در مازندران برگزار می شود – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.